Jak przygotować roll up, który działa?

Reklama jest kluczem do udanego biznesu. Tak naprawdę jeśli o niej zapomnimy, nie możemy liczyć na to, że klienci dowiedzą się o nas w jakiś magiczny sposób. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na marketing przedsiębiorstwa jest roll up. Jednak nie wystarczy przygotować czegokolwiek i liczyć na to, że osiągniemy sukces. Jak przygotować roll up, który będzie przynosił nam pieniądze?

Pisz zwięźle

Nie powinniśmy pisać za wiele na tego rodzaju reklamie. Tak naprawdę wystarczy, że zamieścimy na nim kilka najważniejszych informacji dotyczących naszej działalności. Musimy pamiętać o tym, że większość osób nie będzie miała ochoty czytać długich paragrafów na naszym roll upie. Poza tym nadmiar informacji sprawi, że nasza reklama będzie nieczytelna.

Wymyśl chwytliwy slogan

Zdecydowanie warto wymyślić jakieś chwytliwe hasło, które zwróci uwagę potencjalnego klienta. Ważne jest to, żeby znalazł się on w centralnym punkcie naszej reklamy. W ten sposób klient najpierw zobaczy slogan, a jeśli będzie on dla niego wystarczająco interesujący, zacznie czytać resztę naszej oferty.

Zadbaj o przejrzystość

Nawet jeśli wymyślimy najlepszą ofertę na świecie, nikt nie zwróci na nią uwag, jeśli nasz roll up będzie nieczytelny. Ważne jest to, żeby wybrać odpowiednią czcionkę, którą będzie łatwo przeczytać. Duże znaczenie będzie miała też wielkość liter. Roll upów często używamy na targach, a więc napisy powinny być widoczne z daleka. Musimy też pamiętać o tym, żeby nie umieszczać na nim zbyt wielu informacji, bo przez to reklama stanie się nieczytelna. Ważne jest też to, żeby nie używać zbyt wielu różnych czcionek. Dwie lub trzy to absolutne maksimum. Jeśli zamieścimy ich więcej, nasza reklama będzie wyglądać na pstrokatą i nieatrakcyjną.

Pamiętaj o danych kontaktowych

W końcu reklamę tworzymy po to, żeby ludzie o nas usłyszeli, ale co z tego, że będą wiedzieli kim jesteśmy, jeśli nie będą wiedzieli jak mogą się z nami skontaktować? Informacje na ten temat powinny znaleźć się na samym dole roll upu. Możemy tam umieścić adres e-mail, naszą stronę internetową oraz numer telefonu. Niemniej jednak, obecnie prawie wszyscy korzystają z mediów społecznościowych, więc jeśli nasza firma ma tam profile, nie możemy o nich zapomnieć. Powinniśmy więc umieścić też nasze nazwy na Facebooku, Instagramie czy Twitterze. Dzięki temu klient zyska kolejne sposoby nawiązania kontaktu z nami i będzie mógł wybrać sobie ten, który jest dla niego najwygodniejszy.

Możesz również polubić…